Friday, March 20, 2009

For me

မရီလိုက္ပါန႔ဲလား မမရယ္….

က်ေနာ္က ခင္ဗ်ားေလွာင္ရယ္သံေတြကိုေတာင္

ေကာက္ရိုးတစ္မွ်င္လို တယုတယခိုတြဲ….

ေ၀းရေတာ့မယ့္ေန႔မတိုင္ခင္အထိ ဆြဲဆန္႔ထားခ်င္ခဲ့တာပါ။

ဒီေတာ့…
. . .



က်ေနာ္ဟာ ခင္ဗ်ားမ်က္၀န္းေတြကစြန္႔ပစ္လို
က္တဲ့

ေဘးထြက္ပစၥည္းတစ္မ်ိဳးပါ။

အဲဒီလိုခပ္ရိုင္းရိုင္းအၾကည့္ေတြထဲ

အငံု႔စိတ္တေပြ႔တပိုက္နဲ႔ က်ေနာ္ နာလန္မထူႏိုင္ဘူး။

အခုတေလာ… ၾကယ္ေတြ ခဏခဏေၾကြတယ္။

မရီလိုက္ပါန႔ဲလား မမရယ္….

က်ေနာ္က ခင္ဗ်ားေလွာင္ရယ္သံေတြကိုေတာင္

ေကာက္ရိုးတစ္မွ်င္လို တယုတယခိုတြဲ….

ေ၀းရေတာ့မယ့္ေန႔မတိုင္ခင္အထိ ဆြဲဆန္႔ထားခ်င္ခဲ့တာပါ။

ဒီေတာ့… ေလွာင္သလိုမရီပါနဲ႔လား မမရယ္။

ခုတေလာ…. ၾကယ္ေတြကလည္း ေၾကြလြန္းလွတယ္။

က်ေနာ္ ခပ္ေစာေစာကတည္းက

မမရဲ႕စိတ္ကူးေတြေနာက္ လိုက္ၾကည့္သင့္ခဲ့ပါရ႕ဲ။

က်ေနာ္ ဂစ္တာတီးျပရင္ ခပ္ၿပံဳးၿပံဳးနားေထာင္ေနတတ္တိုင္း….

က်ေနာ္ ဂ်စ္ကန္ကန္ေနရင္ ေခါင္းပုတ္ႏွစ္သိမ့္တတ္တိုင္း…

ဘယ္မိုးေကာင္းကင္မွ ၿပိဳမက်ႏုိင္ဘူးလို႔

ခပ္ရူးရူးယံုၾကည္ခဲ့ဖူးတဲ့ေကာင္ပါ။

ဘာလို႔မ်ား ၾကယ္ေတြခဏခဏ ေၾကြေနပါလိမ့္။

မမရဲ႕ေခါင္းတစ္ခ်က္ဆတ္လိုက္တာနဲ

က်ေနာ့္ရဲ႕စိတ္ဟာ ေသးႏံု႔ႏုနယ္သြား….

ခင္ဗ်ားအတြက္ က်ေနာ္က မီးခြက္ေစာင့္ဘီလူးျဖစ္ခဲ့တာလား

ရီမုကြန္ထရိုးလ္မလိုေအာင္သိတတ္တဲ့ စက္ရုပ္ျဖစ္ခဲ့တာလား

တဆိတ္ေလာက္ေျပာခဲ့ေပးပါ မမ။

က်ေနာ့္ကိုယ္က်ေနာ္ သိခ်င္..ၾကည့္ခ်င္လို႔ပါ။

ခုတေလာေလ… ၾကယ္ေတြကလည္း ေၾကြႏုိင္လြန္းလွ…..

မမရယ္…. ဘာလု႔ိမ်ား……

ခုတေလာ….. ၾကယ္ေတြ ခဏခဏေၾကြက်…..

က်ေနာ္က မမျပန္လာမယ္ဆိုတဲ့အထိ…..

ခုတေလာ…. ၾကယ္ေတြ ေၾကြ… ေၾကြက်….

မမရဲ႕ အိပ္မက္ေတြထဲမွာ က်ေနာ္က….

ခုတေလာ…. ခဏခဏ ၾကယ္ေတြေၾကြေနခ့ဲၾက…..

မမဆံုးျဖတ္ခ်က္ဟာ မမလႊဲဖယ္ပစ္လုိက္တဲ့ က်ေနာ္နဲ႔ဆန္႔က်င္ဘက္အရပ္ကို…..

က်ေနာ့္အေပၚ……

ခုတေလာ…. ၾကယ္ေတြ.. ခဏခဏ ေၾကြ…တယ္

ခဏခဏ…. က်ေနာ္နဲ႔ ၾကယ္ေတြ….

ခုတေလာ……. ေၾကြတယ္….

ခုတေလာ….. ခဏၿပီးခဏကို.. ၾကယ္ေတြ ေၾကြတယ္။ ။

1 How do you think about it?:

မမသီရိ said...

ဟယ္...
ညေလး ခ်စ္သူေလး က ခ်စ္စရာေကာင္းလိုက္တာ